Fredbearpose1
Ten akrtykuł jest niedokończony!
Jeśli widzisz ten komunikat w artykule, oznacza to że wymaga poprawy. Jeśli możesz i potrafisz, popraw go, i usuń ten szablon, jeśli uznasz że zostało to wykonane.

Dusting Fields (z pol. Zasypane Pola) to trzeci teren po którym chodzi gracz. Jego ikonka to jasnoszary kwadrat z "3".

Charakteryzuje się zimowym krajobrazem. Teren jest w całości zasypany przez śnieg.

Eksploracja jest tam troszkę łatwiejsza niż w Lesie Choppy'ego, większość terenu stanowią pozbawione liści drzewa i głazy. Chodząc po terenie spotyka się wrogów silniejszych niż w lesie Choppy'ego.

Tutejsi przedstawiciele fauny i flory są jak wszędzie wrogo nastawieni. Mogą stanowić zagrożenie dla początkujących graczy, ale przy wyższym levelu stają się w miarę słabi. Nie współpracują z innymi przedstawicielami, co utrudnia im "życie". Możliwe jest w dwóch miejscach spotkanie Bouncera.

Idąc po terenie można znaleźć skrzynki, które warto zbierać by zdobyć Faztokeny.

Jedyną tu wartą uwagi rzeczą jest zglithowany, migający kamień podobny do zglithowanego drzewa we Wzgórzach Fazbear'a, i tak samo jak wejdzie się w niego otworzy się pod-tunel. Tym razem pod-tunel prowadzi do drugiego pod-tunelu.

W Zasypanych polach oprócz wrogich postaci, jak wszędzie można napotkać Lolbit, u której można kupić stworki pomagające w walce.