FANDOM

Spawn

Spawn, typowy wygląd Wzgórz Fazbear'a.

Fazbear Hills (z pol. Wzgórza Fazbear'a) to pierwszy obszar po którym chodzi gracz. Jego ikonka to zielony kwadrat z "1". 

Charakteryzuje się krajobrazem łąkowo-leśnym. Teren jest ciemnozielony z domieszkami jasnej zieleni, a także pokryty żółtymi kwiatami z białymi płatkami (Najpewniej stokrotkami).

Eksploracja jest tam w miarę trudna z powodu dużej ilości obiektów. Największą ilość dekoracji terenu stanowią drzewa, ale można też tam spotkać struktury takie jak kamienie lub domy, do których wbrew pozorom nie można wejść. Odtwarzana jest tam animacja żółtych motyli oraz ptaków w trakcie lotu, a chodząc po nim można spotkać początkowych, słabych przeciwników. 

Tutejsza fauna i poniekąd flora, jak z resztą wszędzie nie jest do nas pozytywnie nastawiona i atakuje nas. Z reguły są słabi z racji pobytu tutaj początkującego gracza, ale mogą stanowić zagrożenie w cztery czy trzyosobowej grupie. Jednak nie współpracują z innymi przedstawicielami przeciwników z Wzgórz Freddy Fazbear'a, co tylko utrudnia im "życie". Gdy grający osiągnie 11-10 stają się tylko łatwym zdobyciem Faztokenów i doświadczenia.

Samo w sobie miejsce zawiera parę różnych sekretnych przejść i jest raczej średnie lub małe.

Struktury

  • Na tym terenie są majestatycznie wykonane trzy domy oraz jeden wiatrak z teksturą obracania się skrzydeł.
  • Idąc po nich można napotkać na skrzynki, które warto zbierać, aby zdobyć pewną ilość faztokenów.

Przeciwnicy

Najsłabszym przeciwnikiem jest zielona, sprężynowa roślina zwana Bouncepote'm, która ma skłonności do częstego pojawiania się w grupie. Najczęściej spotykanym tamtejszy stworzeniem jest krabopodobny Mechrab, ale dwaj pozostali normalni przeciwnicy występujący na tym ternie - Gearrat i Totemole są silniejsi.

Tutaj jest też jeden boss, ale trzeba mieć kontakt z jego ikonką, aby rozpocząć walkę, a zwie się on Wood-Chipper.

Ciekawe miejsca na mapie

Jedyną wartą uwagi rzeczą na tym terenie jest migające, zgliczowane drzewo, a gdy w nie się wejdzie otworzy się pod-tunel, jak określa to FredBear. Chodząc po mapie, prędzej czy później zobaczy się jego ikonkę, interesujące nas drzewo znajduje się na lewo od niego, lecz aby się do niego dostać trzeba wysłuchać dialogu FredBear'a, jeśli się w niego wejdzie.

Od drugiej Aktualizacji jest możliwość wejścia do domku Desk Man'a (po prawej}, ale tylko po zdobyciu odpowiedniego zakończenia. Wtedy niedaleko wspomnianego domku pojawi się portal prowadzący do Halloweenowego świata.

Mieszkańcy

Poza wrogom Fauną i Florą są tam też pewne animatroniki, które mogą nam w większy lub mniejszy sposób pomóc. U Mendo można kupić endoszkielet sprawiający, że postacie dostają mniej obrażeń od wrogów, a u Lolbit da się zakupić owady współpracujące z nami w trakcie walki (Bytes'y).

Wyjątkowa jest Dee-Dee, która za 10 faztokenów pozwoli nam spróbować wygrać zadanie związane z wędkarstwem, w którym można zdobyć znacznie większą ich liczbę.

Tymczasowo Adventure Fredbear zamieszkuje ten teren, a po rozmowie z nim teleportuje się do Lasu Choppy'ego.

Muzyka odtwarzana we Wzgórzach Fazbear'a

Melodia - Wzgórza Fazbear'a

Muzyka odtwarzana podczas kupowania przedmiotów u Lolbit i Mendo.

Track3

Dialog pierwszy

Początkowa rozmowa

Wiem, że może czujesz się jakbyś wyszedł i był na spacerze, ale coś się dzieje niedobrego dzisiaj.

Wszystko jest niedobrze w animatro-wiosce. Wiosce Animatroników? Wioskotronice? (Pracujemy nad tym) Chodzi o to, że dzieje się coś strasznie złego.

Było pełno dziwacznych kreatur włóczących się dookoła ostatnio, nawet kilka wyglądała jak.. (haust) ... my. Nie jesteśmy gotowi do radzenia sobie z takimi sytuacjami jak ta.

Coś złego musi się dziać po drugiej stronie. Idź zobaczyć co możesz znaleźć. Bądź ostrożny aczkolwiek, nasze maszyny do cięcia drewna "Auto-Chippery" dostały bzika. "Jumpscareowały" mnie cały dzień!
 Adventure Fredbear 

Rozmowa ukryta

Ale ty rzeczywiście nie uwierzyłeś, że to prawda? Jest zadanie dla ciebie do ukończenia. Trzeba mu zostawić okruchy chleba, by pomóc mu odnaleźć drogę.
 Adventure Fredbear (Zgliczowana wersja) 

Dialog drugi

Rozmowa o "zgliczowanych" obiektach

Myślę, że znalazłem wskazówkę do tego co się dzieje! Spójrz za mną, tam jest drzwewo ,które jest zniekształcone i "zgliczowane".

Nie wiem jak to zrobić, ale powiem ci, że to jest bezpieczne schronienie, rezerwat. Cokolwiek, się złego wydarzyło, naprawimy to.To będzie przygoda!

Coś okropnego musi się dziać po drugiej stronie, ponieważ to doprowadza ten świat do przełomu. Obiekty takie jak drzewo za mną są uszkodzone.

Ale ja myślę że możesz użyć tych "przełomów" do dostania się do miejsc do których nie mogłeś się dostać przedtem. Pójdź i znajdź źródło tych nieprawidłowości!
 Adventure Fredbear 

Rozmowa ukryta

Tak, świat pod powierzchnią świata.

To jest bezpieczne miejsce- schronienie. Prawda jest taka, że to nie jest bezpieczne miejsce. Nie rozumiesz tego; Zostałeś stworzony do jednej rzeczy.

Jest zadanie dla ciebie do ukończenia. Przed wykonaniem zadania, zawróć. Znajdź zegar.
 Adventure Fredbear (Zgliczowana wersja) 

Pierwszy Dialog

Początek rozmowy

Witaj ponownie w FNaF World ,w grze ,która niemalże w pojedynkę ,zniszczyła całą franczyznę FNaF! Ale nie bądź znichęcony; Tutaj wciąż jest sporo przygody ,aby tu być!

Powiem Ci więcej o tym później. A,teraz poeksploruj trochę!

Walcz z potworami,zbieraj przedmioty,i szukaj nowych sojuszników! Znajdź mnie kiedy będziesz gotowy ,aby usłyszeć więcej!
 Adventure Fredbear 

Ukryta rozmowa

Tu,jesteś szczęśliwy? Podoba ci się dziwne show? UGIBUGIBUGI,jestem taki straszny w 8Bit'cie.
 Adventure Fredbear (Zgliczowana wersja) 

Drugi Dialog

Początek rozmowy

Więc, wiesz jak to wszystko działa,tak? Popatrz na drzewo ,za mną.

To drzewo jest zgliczowanym portalem.To cię weźmie do głębszego poziomu pod ziemią. To taki skrót.

Idź przez to ,później znajdź poprawne wyjście w środku.Zawsze patrz na więcej zgliczowanych obiektów. Nie będziesz w stanie zwiedzić całej mapy bez nich.
 Adventure Fredbear 

Ukryta rozmowa

UGIBUGIBUGI! To znów straszny 8bit Fredbear!

Kiedy ktoś odwiedza mój dom ,i ja chce ,żeby se poszedł,odpowiadam do drzwi mniej więcej tak.

Robię BU! ,a oni robią AA! i wtedy robię YEAH!
 Adventure Fredbear (Zgliczowana wersja) 

Struktury

Inne