FANDOM

Czy nie szukałeś/szukałaś strony dotyczącej Adventure Mangle- postaci której re-colorem jest Tangle? A może Adventure Phantom Mangle lub Adventure Funtime Foxy?
  — P.S Kliknij w niebieski tekst, aby przenieść się na określoną stronę. 

Było pełno dziwacznych kreatur włóczących się dookoła ostatnio, nawet kilka wyglądała jak.. (haust) ... my. Nie jesteśmy gotowi do radzenia sobie z takimi sytuacjami jak ta.
 Adventure Fredbear prawdopodobnie między innymi o Tangle 

Tangle to wrogo nastawiona do gracza animatroniczna lisica która może nas niespodziewanie zaatakować podczas spacerowania po Wiatraczkowych domach zabawy.

Wygląd

Tangle to biały animatronik-lis z zielonymi fragmentami ciała na pysku, nodze, rękach i uszach. Tangle posiada trzy nogi: dwie endoszkieletu i jedna kostiumu. W miejscu przeznaczonym na lewą rękę jest kawałek endoszkieletu bez żadnej części kostiumu. W miejscu gdzie powinna być jej głowa jest głowa endoszkieletu i lewa ręka. Jej głowa endoszkieletu posiada jedne pomarańczowe oko. W jej szczęce znajduje się szesnaście zębów. W miejscu gdzie powinna być prawa ręka znajduje się fioletowa kokardka i jej głowa. Jej pysk posiada fioletową szminkę. Na jej twarzy znajdują się fioletowe policzki.

Zachowanie

Jak każdy mieszkaniec Wiatraczkowych Domów Zabawy, jest negatywnie nastawiona do gracza/animatroników (lub inaczej mówiąc "gości"), więc możliwe że nas niespodziewanie zaatakuje w od jedno do cztero osobowych grupach. Jest dość trudną antagonistą, warto pamiętać o tym, gdy zamierza się wejść w jej "teren"

Ataki

  • Esc Key- Tangle "laguje" ekran, co daje jej szansę na zabicie kilku członków naszej drużyny na raz.

Ciekawostki

  • Tangle jest re-colorem Adventure Mangle. Adventure Fredbear podczas początkowej rozmowy wspomina o kreaturach wyglądających jak oni.
  • Tangle pierwszy raz pojawiła się we FNaF World: Halloween Edition.
  • Jako jedyna z mieszkańców Wiatraczkowego Domu Zabawy nie potrafi wykonać ataku "Jumpscare". Za to używa innego- "Esc Key".
  • Jest też jedyną postacią płci żenskiej w tej lokacji.

Galeria