FANDOM

Porkpatch, to agresywne stworzenie będące ogromną świnią, oraz jednym z bossów. Pilnuje klucza do ukryć strażników Game Security System, który jest możliwy do zdobycia przez Protagonistę tylko po pokonaniu go.

Rola we FNaF World

Porkpatch (jak wyżej wspomniano) to strażnik klucza będącego jedyną możliwością znalezienia "kryjówek" strażników Game Security System, co wiąże się z wygraniem gry, oraz ocaleniem wioski. Sam też ma swoją "kryjówkę" w Liliowych Jeziorach, a dojście do niej wymaga znalezienia tajnego przejścia między Wiatraczkowymi namiotami zabawy, a potem odpowiedniej drogi w świecie między światami.

Wygląd

Porkpatch jest dość wysoki jak na bossa przystało. Ma ciało zrobione z metalu, oraz zszytych ze sobą różowych, brązowych i zielonych płatów skóry. Ma dość dużą głowę, zakończoną świńskim ryjem, który dodatkowo jest wypełniony ostrymi zębami. Na brzuchu ma dwa małe, żółte, guziki. Posiada też duże ręce zakończone metalowymi "paznokciami", które cały czas ściska w pięści. Dodatkowo posiada metalowe kołki wbite w stopy i tył twarzy.

Zachowanie

Jak na bossa przystało, Porkpatch jest negatywnie nastawiony do animatroniczej drużyny protagonisty, i pilnie strzeże klucza. Cały czas stoi na swoim miejscu, więc zaatakuje drużynę tylko po podejściu do niego. Jest dość mocny, więc warto mieć w posiadaniu jakiegoś z Boss Drainer'ów, gdyż są skuteczne w walce z bossami. Dobrze też się zaopatrzyć w najmocniejsze animatroniki (ikony tych najmocniejszych są na samym dole w menu wyboru drużyny).

Galeria