FANDOM

Czy nie szukałeś/szukałaś strony o Chillax'ie albo % ^^&(, czyli "spokrewnionych" stworzeniach?

Mechrab to agresywne stworzenie, będące mechanicznym animatronikiem-krabem, które może nas zaatakować w trakcie przechadzania się po Wzgórzach Fazbear'a wraz z biounceptor'em, Gearrat'em i Totemole'm.

Należy pamiętać, że istnieje jego silniejsza wersja z zasypanych pól pod postacią Chillax'a albo w zgliczowanej, jako % ^^&( w połączeniu z Ball Boy'em. Jest jednym z pierwszych oraz częściej atakujących przeciwników. 

Wygląd

Mechrab jest robotem przypominającego kraba lub innego skorupiaka.  Główną częścią ciała tego stworzenia i specyficznym "organem" jest stożkowata muszla o kolorze różowym. Na jej czubku znajduje się antenka zakończona czerwoną kulką, która może reprezentować prowizoryczny ogonek. Zza skorupy wysuwają się metalowe odnóża i para także różowych oczu skierowanych na drużynę animatroników/gracza.

Zachowanie

Mechakraby szczególnie często zaczepiają graczy chodzących po terenach Wzgórz Fazbear'a. Te osobniki są bardzo ruchliwe, najpewniej nie mogą przestać się ruszać. Jeśli już atakują to w grupie 3-4-osobowaj grupie, ale nigdy w towarzystwie innych stworzeń, w tym też "spokrewnionych", jak % ^^&( albo Chillax, czemu nie sprzyja nawet środowisko ich występowania, lub w pojedynkę. Nie mają specjalnych czy nawet universalnych umiejętności poza podstawowym błyskawicznym atakiem, który mimo iż jest szybki, zadaje stosunkowo niewiele obrażeń, co czyni je łatwymi przeciwnikami, wszakże razem mogą być groźne dla początkujących graczy.

Atak

Ataki Efekt
Podstawowy błyskawiczny atak
Szybki, ale na ogół słaby atak w jednego, losowego członka drużyny gracza.

Ciekawostki

  • Nie posiada szczypiec.
  • O dziwo nie pojawia się w terenie zalanym wodom, co powinno mu bardziej sprzyjać, jako krabowi, niż Wzgórza Fazbear'a. 
  • Na zapowiedzi gry widać Mechakraby o żółtych skorupach (Nie są to na pewno Chillaxy). Najpewniej to dawny ich model lub jakaś niewprowadzona odmiana.
  • Ich nazwa to najpewniej połączenie słów ,,Mechanical" (Mechaniczny) i ,,Crab" (Krab).

Galeria

Postać

Czy lubisz tą postać?
 
3
 
3
 
7

Ankieta stworzona dnia mar 22, 2016, o godzinie 19:46.
Oddanych głosów: 13

Artykuł

Jakie masz zdanie o artykule ,,Mechrab"?
 
6
 
1
 
2

Oddanych głosów: 9