FANDOM

Przejdźmy na myśli!
  — Adventure Nightmare Bonnie 

Adventure Nightmare Bonnie (z pol. Przygodowy Koszmarny Bonnie) to osłodzony Koszmary Bonnie z czwartej części "Five Nights at Freddy's". Możliwe jest go posiadanie w drużynie po pokonaniu go.

Wygląd

Koszmarny Bonnie to granatowy animatronik-królik z niewiele jaśniejszymi fragmentami na mordce, uszach i brzuchu. Jego uszkodzenia składają się z obdarcia na nogach i rękach, dziury w brzuchu i dziury w głowie. Jego stopy posiadają trzy, duże szpony. Pod jego głową znajduje się czerwona muszka. Jego ręce posiadają osiem palców ze szponami. W jego szczęce znajduje się 14 zębów kostiumowych i 8 zębów endoszkieletowych. Koszmarny Bonnie posiada pysk który rozdziela lekkie zagłębienie, które kończy mały nosek. Na jego głowie znajdują się długie, królicze uszy.

We FNaF World

Koszmarny Bonnie to jedna z postaci którą trzeba odblokować. Posługuje się trzema atakami, i można go dołączyć do drużyny tylko po wygranej krótkiej walce z nim.

Zdolności

Posiada trzy zdolności:

  • Bite 2 - Pomarańczowy atak, który zadaje obrażenia u dwóch wrogów.
  • Rainy Day 2 - Powstają deszczowe chmury, które wirując nad wrogami osłabiają ich obronę.
  • Pizza Wheel 2 - Toczące się pizze zadają duże obrażenia wszystkim przeciwnikom.

Galeria