FANDOM

Niektóre rzeczy nie mogą być słodkie.
  — Adventure Nightmare Balloon Boy 

Adventure Nightmare Balloon Boy (z pol. Przygodowy Koszmarny Balonowy Chłopiec) to nowa postać dodana w Update 2 razem z Latarkowym Bonnie'm, Latarkową Chicą, Koszmarną Marionetką, Mr. Chipperem, Purple Guy'em i Coffee. By dołączył do drużyny trzeba przejść minigrę Foxy Fighters tak dobrze by otrzymać ocenę "A".

Wygląd

Nightmare Balloon Boy to kremowa postać posiadająca fioletową-czerwoną czapkę i koszulę, granatowe spodnie i brązowe buty. Posiada on okrągły brzuch. Na koszuli posiada dwa guziki. Jego dłonie kończą ostre pazury typowe dla Koszmarów. W ustach jest mnóstwo ostrych zębów, a nad nimi trójkątny nos. Na jego policzkach są czerwone rumieńce. Posiada czerwone oczy, a na głowię czapkę ze śmigłem. Spod czapki wystają rude włosy.

Zdolności

Ma trzy zdolności:

  • Mega Bite - Nightmare Balloon Boy "gryzie" jednego z wrogów zadając im duże obrażenia.
  • Bubble Breatch - Nightmare Balloon Boy tworzy "bańki" dla siebie i przyjaciół chroniąc ich przed trującym gazem w Gest Lair.
  • Balloons 2 - Nightmare Balloon Boy tworzy dużo balonów które rozbijają się o wrogów i zadają im ogromne obrażenia.

Galeria