TO JA.
  — Adventure Golden Freddy 

Adventure Golden Freddy (z ang. Przygodowy Złoty Freddy) to jedna z postacie które musimy pokonać żeby je zdobyć. Po walce pojawi się w menu wyboru postaci.

Wygląd

Adventure Golden Freddy to Złoty miś-animatronik. Posiada trzy palce u nóg jak większość postaci. Posiada on jeden widoczny guzik na brzuchu (lecz co do drugiego guzika i muszki nie ma pewności). Posiada on cztery palce w każdej dłoni. Posiada on osiem zębów w dolnej i górnej szczęce. Posiada on zagłębienie na pysku przerwane nosem. Zamiast oczów ma dwa białe punkty, a nad nimi małe rzęsy. Pomiędzy jego uszami widnieje czarny cylinder. Dodatkowo Złoty Freddy posiada mikrofon ze srebrną rączką i pierścieniem na czarnej gałce.

Zdolności

Zdolność Opis Efekt
Rainy Day 2 Osłabia obronę wszystkich wrogów zadając dodatkowo obrażenia. DarkCloud
Jumpscare Ogłusza wszystkich wrogów na pewien czas. Dizzy
Hauting "Zamraża" jednego z wrogów. Haunting freddy

Walka

Złoty Freddy podczas walki z nami używa jedynie Uderzenia i Jumpscara. Nie jest ciężkim przeciwnikiem. Kiedy ogłuszy drużynę, trzeba zmienić na drugą. Warto mu też obniżyć szybkość ataku i obronę. Można go też ogłuszyć na kilka sekund. Po wygranej walce pojawi się w menu wyboru postaci.

Porady

  • Złoty Freddy może zamrozić wroga, gdy jest ich co najmniej dwóch. Nie używaj go, gdy jest tylko jeden wróg.
  • Rainy Day 2 nie tylko obniża obronę wroga, ale zadaje też obrażenia. Użyj go gdy masz wielu wrogów.
  • Jumpscare używaj, gdy masz silnych wrogów. Wtedy możesz ten czas wykorzystać na dłuższe ataki,

Ciekawostki

  • Jest to jedyna postać która siedzi podczas walki.
  • Jest jednym z trzech postaci rodzaju Freddy'ego posiadającego mikrofon, który nim nie rzuca.
  • Jest to jedyny animatronik, który się nie porusza, gdy nie atakuje.
  • Jest jednym z kilku postaci, które nie mają normalnych oczu.
  • Pomimo, że Golden Freddy ma inny dźwięk jumpscara we FNaF, we FNaF World ma normalny.

Artykuł

Jak oceniasz artykuł ,,Adventure Golden Freddy"?

17

1

1

Ankieta stworzona dnia lut 16, 2016, o godzinie 09:15.
Oddanych głosów: 19

Adventure Złoty Freddy

Lubisz Adventure Złotego Freddy'ego?

5

1

2

0

Ankieta stworzona dnia kwi 8, 2016, o godzinie 09:14.
Oddanych głosów: 8