Ulubieniec wszystkich!
  — Adventure Balloon Boy 

Adventure Balloon Boy (z pol. Przygodowy Balonowy chłopiec) to jedna z postaci które musimy pokonać żeby mieć je w drużynie. Po walce z nim będzie dostępny w menu wyboru postaci.

Wygląd

Adventure Balloon Boy to kremowa postać posiadająca niebiesko-czerwoną czapkę i koszulę, granatowe spodnie i brązowe buty. Posiada on okrągły brzuch. Na koszuli posiada dwa guziki. Jego "dłonie" posiadają dziury. Posiada w ustach sześć zębów, a nad nimi trójkątny nos. Na jego policzkach są czerwone rumieńce. Posiada niebieskie oczy, a na głowię czapkę ze śmigłem. Spod czapki wystają rude włosy. Dodatkowo BB posiada czerwono-żółty balon w prawej ręce.

Zdolności

Balloon Boy posiada trzy zdolności:

  • Balloons - BB tworzy kilka balonów które rozbijają się o wrogów i zadają im obrażenia
  • Hot Cheese - BB spuszcza krople sera na wrogów które zadają wrogom systematyczne obrażenia.
  • Munchies - BB tworzy zatrzaski które zadają obrażenia. Tworzy ich tyle ilu wrogów.

Walka

Adventure BB to jedna z pierwszych postaci do pokonania. Nie jest to trudna postać, lecz zważając na początkowy stan gracza, może mieć z nim problemy. Podczas walki Adventure BB używa: Hot Chesse, Balloons i uderzenia. Żeby przetrwać Hot Chesse należy ciągle leczyć przyjaciół. Przy Balloons trzeba wystawić tą część drużyny która ma więcej HP.

Strategia

  • Adventure BB jest jedną ze słabszych postaci. Jeśli trzeba, poświęć go.
  • Używaj Hot Chesse by ciągle zadawać obrażenia wrogom.
  • Munchines używaj kilka razy, ponieważ po czasie się zużywają.
  • Balloons używaj na jednego wroga, by zadać mu więcej obrażeń

Ciekawostki

  • Adventure BB stracił swoją tabliczkę którą miał w FNaF 2.
  • Podpis z Adventure BB w czasie ładowania jest drwiną, ponieważ to jedna z najbardziej znienawidzonych postaci.

Galeria